سونی اعلام کرد که 13.3 اینچ الکترونیکی خوان جدید در هفته گذشته است که با استفاده از فناوری شرکت توسعه داخلی و در رابطه با E منابع جوهر . جدید خوان سونی الکترونیکی مقاله به طور جدی به هر کسی که اظهار تاسف کرده است که PDF خواندن و ویرایش تجارب خود را زیر پر در شش دستگاه اینچ است می نماید. در SID نمایش هفته در ونکوور ، ما با جیووانی مانچینی ، رئیس RND در E جوهر گرفتار ، برای بررسی از جدید سونی الکترونیکی خوان .
این سبک ترین دستگاه من تا کنون با در تاریخ نامه خوانندگان بازی بود. صفحه نمایش 13.3 اینچی است خدعه آمیز به ناگهان و شما را از نگاه کردن به آن شکل که آن را به طور قابل توجهی بیشتر از روشن شدن DX وزن . در حقیقت وزن آن تنها 12.6 اونس، نسبت به روشن شدن DX ، که وزن سنگین 18.9 اونس . صفحه نمایش الکترونیکی مقاله glides مانند یک قلم و زمانی که کاهش یافته است ، که من در بر داشت .
صفحه نمایش خود را از نظر وضوح و پیکسل تراکم کاملا قابل احترام است . در این قطعنامه بر روی صفحه نمایش 1200 × 1600 با 150 PPI است . این است که توسط E جوهر لقب باشگاه و این شرکت به طور فعال آن را به خرید در اطراف به که که از جهان e- reader های . جاذبه اصلی این است که با استفاده از دیجیتایزر فعال و تعامل با اسناد PDF پیچیده است. شما می توانید اسناد با چیزی که با عجله نوشته شده به پایین دست نوشته های خود را ویرایش ، و یا حتی برجسته معابر به بازگشت به بعد. صفحه نمایش صفحه نمایش بزرگ به سادگی شما را به بهترین PDF تجربه شما همیشه در یک پست خواننده به حال به من بدهید. من شخصا بیش از 83 مختلف نامه خوانندگان از راه اندازی خوب خواننده در سال 2009 ، و این یکی از اولین به من با کیفیت PDF تجربه را بود. I ایمیل از خلبانان خطوط هوایی ، سر از بخش های تحقیقاتی و ناشران در مورد آنچه که دستگاه آنها باید بخرم به خواندن PDF فایل های خود را دریافت کرده اند . من همه التماس برای خرید این سونی یکی هنگامی که آن بیرون می آید ، آن را به بازی تغییر می کند. من به طور معمول در مورد چیزهایی مثل این فوران ، اما زمانی که آن را به مدرسه ، کار، روزنامه ها ، راهنمای بازی، و اسناد PDF فنی می آید، این جامد است.
این نرم افزار در حال حاضر کاملا حشره دار، و اغلب خود را در بر داشت هدف قرار دادن یک کلید تابع چند بار قبل از ویژگی های لود شده . قلم دیجیتایزر است آن دکمه کوچک است که به شما اجازه می دهد برای پاک کردن چیزهایی که فشرده شده است. یکی از نگرانی های من، همراه با برخی از مردم دیگر رسانه ها وجود دارد، این بود که " پاک کردن " را فشار دهید که در آن شما به طور طبیعی گرفتن قلم قرار داده شد. این ممکن است در شما فشار دادن بر روی آن در گرایش طبیعی خود را به گرفتن قلم مانند یک مداد شود. ما متوجه شده است که هنگامی که شما با پایین نگه داشتن دکمه ، شما می توانید هر دستور راه اندازی کنید و یا با کلیک بر روی هر یک از دکمه های GUI. این نیرو به شما ارسال در الکترونیکی خوان در یک راه بسیار غیر متعارف است که ممکن است برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به .

شارژ اتوماتیک همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, | 22:27 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت